Politikalarımız


KALİTE POLİTİKAMIZ

   Bölgesinde kanaat önderi konumunda olan odamızın, üyelerini küresel aktörler konumuna getirmek amacına yönelik olarak;

·         Hizmetlerimizi, 5174 sayılı kanun ve ilgili mevzuat hükümleri ve TOBB Oda Borsa Akreditasyon Kriterleri çerçevesinde, üyelerimizin ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda, şeffaflık, tarafsızlık ve hesap verilebilirlik ilkelerini benimseyen çağdaş yönetim anlayışıyla sunmak,

·         Ulusal ve uluslararası alanda güçlü iletişim ağı kurmak ve üyelerimiz arasında sektörel ağları güçlendirmek,

·         Bölgemizin kalkınmasına katkı sağlayacak politikalar geliştirmek ve lobi faaliyetlerinde bulunmak,

·         Üyelerimizin hak ve çıkarlarını korumak üzere her türlü platformda aktif rol almak,

·         Üyelerimizin ihtiyaç duyduğu her türlü bilgiyi erişilebilir kılmak,

·         Paydaşlarımızla güçlü işbirlikleri oluşturmak,

·         Çalışanlarımızın yetkinliklerini geliştirerek kurumsal performansımızı artırmak,

·         Kalite altyapımızı sürekli iyileştirmek,

 

Kalite politikamızdır.

MALİ POLİTİKAMIZ

    5174 sayılı kanun çerçevesinde çerçevesinde faaliyetlerini yürüten Şırnak Ticaret ve Sanayi Odası genel kabul görmüş muhasebe ilkelerine ve tekdüzen muhasebe sistemine göre faaliyet gösteren ve mali kaynakların yönetimi izlemesi ve kontrolüne yardımcı olmak üzere zamanında ve doğru mali bilgiler sağlamaktadır. Odamız Meclisinin onayladığı bir bütçe ile faaliyet göstermektedir. Yönetim Kurulu, Hesapları İnceleme Komisyonu ve Oda Meclisine haftalık ve aylık olmak üzere kanunen belirtilen şekil ve içerik başta olmak üzere istenilen diğer raporlar verilmektedir.

 

BİLGİ İŞLEM POLİTİKAMIZ

  Şırnak Ticaret ve Sanayi Odası bilgi işlem politikasının amacı; Güçlü kurumsal altyapısıyla, Odacılık işlemlerinde sektör el gelişmeleri ve teknolojik yenilikleri takip ederek, üyelerine dünya standartlarında kaliteli hizmet vermek, üyelerinin mesleki etkinliklerini kolaylaştırmak, kurumsal gelişimlerini sağlamak ve kalite düzeyini gelişen teknoloji doğrultusunda arttırmaktır.

 

BASIN – YAYIN , İLETİŞİM POLİTİKAMIZ

   Oda hizmetlerinin ve stratejik plan doğrultusunda gerçekleştirilen faaliyetlerin, çağa uygun iletişim kanalları ile başta üyelerimiz olmak üzere hedef kitlelere etkin bir şekilde ulaştırılması. Oda’nın görüş ve önerilerini, yürüttüğü çalışma ve projeler ile tüm faaliyetlerini, teknolojinin sağladığı tüm imkanlar ile elektronik, yazılı, görsel ve sosyal medya organlarını kullanarak, üyelere ve hedef kitlelere etkin bir şekilde Oda, bu politika doğrultusunda, başta üyeleri olmak üzere hedef kitlesine ulaşırken;   Kısa mesaj,  elektronik posta, telefon,  faks,  Web sayfası, sosyal medya, yıllık faaliyet raporu, tüm yazılı, elektronik ve görsel basın kuruluşları ile ajanslara gönderilen basın açıklamalarını kullanmaktadır.

 

İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ

·         Personel istihdamında adil davranmak, doğru pozisyonda doğru kişilerin istihdam edilmesini sağlamak,

·         Personel motivasyonu ve memnuniyetini üst seviyede tutmak,

·         Personelin eğitim ihtiyacını belirleyerek, bilgi ve becerilerini arttırmak,

·         Personel sağlığı ve güvenliğine önem vermek,

·         Personel performansı objektif bir şekilde değerlendirmek ve ödüllendirmek

·         Personele karşı şeffaf olmak.

 

SOSYAL MEDYA POLİTİKAMIZ

Kurumsal WEB sitemizin, sosyal medya hesaplarımızın, güncel ve üyelerimizin ihtiyaç ve beklentilerini dikkate alan bir anlayış ile hizmet vermesini sağlamak.

 SOSYAL MEDYA ETİK KURALLARIMIZ

·         Saygılı iletişim,

·         Dürüst eleştiri ve geri bildirim,

·         Mahremiyet ve kişisel bilgilerin korunması,

·         Güvenilir ve doğruluk,

·         İçerik kalitesi,

·         Politik ve dini çeşitlilik,

·         Dürüstlük ve şeffaflık,

·         Oda imajına uygunluk.

12/06/1446 11:38:53

Web sitemizde veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez (cookie) konumlandırmaktayız Çerezler ve yönetimi hakkında detaylı bilgi için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.