KALİTE POLİTİKAMIZ
Bölgesinde
kanaat önderi konumunda olan odamızın, üyelerini küresel aktörler konumuna
getirmek amacına yönelik olarak;
·
Hizmetlerimizi,
5174 sayılı kanun ve ilgili mevzuat hükümleri ve TOBB Oda Borsa Akreditasyon
Kriterleri çerçevesinde, üyelerimizin ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda,
şeffaflık, tarafsızlık ve hesap verilebilirlik ilkelerini benimseyen çağdaş
yönetim anlayışıyla sunmak,
·
Ulusal ve
uluslararası alanda güçlü iletişim ağı kurmak ve üyelerimiz arasında sektörel
ağları güçlendirmek,
·
Bölgemizin
kalkınmasına katkı sağlayacak politikalar geliştirmek ve lobi faaliyetlerinde
bulunmak,
·
Üyelerimizin hak
ve çıkarlarını korumak üzere her türlü platformda aktif rol almak,
·
Üyelerimizin
ihtiyaç duyduğu her türlü bilgiyi erişilebilir kılmak,
·
Paydaşlarımızla
güçlü işbirlikleri oluşturmak,
·
Çalışanlarımızın
yetkinliklerini geliştirerek kurumsal performansımızı artırmak,
·
Kalite altyapımızı
sürekli iyileştirmek,
Kalite politikamızdır.
MALİ POLİTİKAMIZ
5174 sayılı
kanun çerçevesinde çerçevesinde faaliyetlerini yürüten Şırnak Ticaret ve Sanayi
Odası genel kabul görmüş muhasebe ilkelerine ve tekdüzen muhasebe sistemine
göre faaliyet gösteren ve mali kaynakların yönetimi izlemesi ve kontrolüne
yardımcı olmak üzere zamanında ve doğru mali bilgiler sağlamaktadır. Odamız
Meclisinin onayladığı bir bütçe ile faaliyet göstermektedir. Yönetim Kurulu,
Hesapları İnceleme Komisyonu ve Oda Meclisine haftalık ve aylık olmak üzere
kanunen belirtilen şekil ve içerik başta olmak üzere istenilen diğer raporlar
verilmektedir.
BİLGİ İŞLEM POLİTİKAMIZ
Şırnak Ticaret
ve Sanayi Odası bilgi işlem politikasının amacı; Güçlü kurumsal altyapısıyla,
Odacılık işlemlerinde sektör el gelişmeleri ve teknolojik yenilikleri takip
ederek, üyelerine dünya standartlarında kaliteli hizmet vermek, üyelerinin
mesleki etkinliklerini kolaylaştırmak, kurumsal gelişimlerini sağlamak ve
kalite düzeyini gelişen teknoloji doğrultusunda arttırmaktır.
BASIN – YAYIN , İLETİŞİM POLİTİKAMIZ
Oda
hizmetlerinin ve stratejik plan doğrultusunda gerçekleştirilen faaliyetlerin,
çağa uygun iletişim kanalları ile başta üyelerimiz olmak üzere hedef kitlelere
etkin bir şekilde ulaştırılması. Oda’nın görüş ve
önerilerini, yürüttüğü çalışma ve projeler ile tüm faaliyetlerini, teknolojinin
sağladığı tüm imkanlar ile elektronik, yazılı, görsel ve sosyal medya
organlarını kullanarak, üyelere ve hedef kitlelere etkin bir şekilde Oda, bu
politika doğrultusunda, başta üyeleri olmak üzere hedef kitlesine ulaşırken; Kısa
mesaj, elektronik posta, telefon, faks,
Web sayfası, sosyal
medya, yıllık faaliyet raporu,
tüm yazılı, elektronik ve görsel basın kuruluşları ile ajanslara gönderilen
basın açıklamalarını kullanmaktadır.
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ
·
Personel
istihdamında adil davranmak, doğru pozisyonda doğru kişilerin istihdam
edilmesini sağlamak,
·
Personel motivasyonu
ve memnuniyetini üst seviyede tutmak,
·
Personelin eğitim
ihtiyacını belirleyerek, bilgi ve becerilerini arttırmak,
·
Personel sağlığı
ve güvenliğine önem vermek,
·
Personel
performansı objektif bir şekilde değerlendirmek ve ödüllendirmek
·
Personele karşı
şeffaf olmak.
SOSYAL MEDYA POLİTİKAMIZ
Kurumsal WEB sitemizin, sosyal medya hesaplarımızın, güncel ve üyelerimizin ihtiyaç ve beklentilerini dikkate alan bir anlayış ile hizmet vermesini sağlamak.
SOSYAL MEDYA ETİK KURALLARIMIZ
·
Saygılı iletişim,
·
Dürüst eleştiri
ve geri bildirim,
·
Mahremiyet ve
kişisel bilgilerin korunması,
·
Güvenilir ve
doğruluk,
·
İçerik kalitesi,
·
Politik ve dini
çeşitlilik,
·
Dürüstlük ve
şeffaflık,
·
Oda imajına
uygunluk.
12/06/1446 11:38:53